Mijn naam is T.P.Evers ik bevind mij in Thailand..en op het moment er ziek linker long werkt 50% en rechter neemt het over ..ziekenhuis in en uit medic, lucht tanke maar in juli 2009 was alles goed gezond en wel ging in naar Thailand mijn vrouw was voor vakantie alles geregeld met Het UWV was ook mijn uitkering bleef overeind in september werdt ik erg ziek benauwd te veel slijm ophoesting naar het ziekenhuis all hier waar de dokter vertelde uwe linker long is het aan het begeven maar de rechter daar aan tegen neemt het over dus medic, en lucht tanke mee naar huis alles het te erg wordt…gelijk de UWV op de hoogte gestelt brieven, fax , bellen want het ziekenhuis zal betaald moet wordt dat deed ik met mijn uitkering ..nu heeft de UWV mij uitkering geschort met reden u heeft nog nooit gebelt, fax, schreven weten nergens van 10 x heb ik hun gebelt vraagt het nummer over schrijven display om mee terug te bellen dat hadden ze gedaan…dan krijg ik post over de schorting dit uit 2007 oude adress in Nederland meneer spaander heeft niet in mijn dossier gekeken en ook nog eens een terug betaling van 2.683,51 wajong uitkering te veel ontvangen nu heb ik al 3 maanden niks meer mijn vrouw verzorgt mijn en heeft ook niet veel geld gevraagt op internet willen allemaal geld voor een lening hulp is er niet nu vraag ik het aan ieder die mij wil helpen donatie… hoeft niet veel te zijn maar het help mij om de kost te druken en om mijn family verzorgen en te steunen..

Alles u mij wil helpen?? Evers1962@gmail.com